Toppbilde GoOnline XP

GoOnline Integrator

Siste tilskudd i GoOnline familien er Integrator (skjermbilder). Dette er en modul som :

 

 • henter informasjon om dine produkter og overfører disse til

    nettbutikken

 • overfører ordrer direkte inn i ditt økonomisystem

 • sender ut rapporter om omsetning og eventuelle feil i de ulike

    system

 

Med Integrator slipper du å vedlikeholde flere system, oppdateringer av produktdata i økonomisystemet vil bli overført til nettbutikken og likeledes vil ordrer som registreres på web automatisk kommer inn i ditt økonomisystem.

 

GoOnline Integrator har støtte for:

 

 • Uni Økonomi V3 Start

 • Uni Økonomi V3 Standard

 • Uni Økonomi V3 Professional

 • Uni Økonomi V3 Enterprise

 • Mamut Enterprise E3

 • Mamut Enterprise E4

 • Mamut Enterprise E5

 • Mamut Enterprise E5 CRM

 • Microsoft Excel 2000

 • Microsoft Excel XP

 • Microsoft Excel 2003

 • Microsoft Navision 4.0 (kommer q3 2005)

 

System under evaluering:

 

 • Microsoft Axapta

 • Microsoft Access

 • Hansa World

 • Ajour

 • SAP Business One

 • VISMA Business

 • VISMA Global

 • VISMA Avendo

 

Integrasjon mot andre system er mulig gjennom mellomvare (for eksempel AMTrix fra Axway).

 

Versjonskrav: GoOnline XP Professional med Commerce og Order Manager modul.

 

Integrasjon - Vil du øke lønnsomheten?

Hvor lønnsomt en slik integrasjon er varierer veldig fra bedrift til bedrift ut fra ordre volum og integrasjonsomfang. Prøv for eksempel å beregn hvor lang tid det tar å registrere en gjennomsnitts ordre inn i ditt økonomisystem inkludert kundedata og kvalitetssikkring av at alle data er korrekte, gang så dette med timelønn. Svaret du nå sitter med er sannsynligvis mange titusener pr. år og om du da sammenligner dette mot kostnadene av en integrasjon til ca 10 000,- er dette fort spart inn. Om man i tillegg beregner verdien av å kunne bruke frigjort tid hos personalet til andre oppgaver kontra mulige nyansettelse blir lønnsomheten desto større.

Kostnader

Vi har tidligere kun hatt mulighet for slik integrasjon gjennom bruk av tredjeparts leverandører og dette har vist seg å være meget kostbart (ca 5000,- i etablering og 1500-3000,- i månedlige kostnader). Ved en direkte integrasjon mellom systemene vil vi nå kunne tilby denne integrasjonen til en fastpris eller månedlige leie.

 

Mer informasjon

Ønsker du ytterligere informasjon om beregning av lønnsomhet og behov, anbefaler vi at du kontakter oss eller din lokale GoOnline partner.

Forrige modul                                                           Neste modul 

GoOnline XP Professional

Introduksjon

Grunnfunksjoner

10 Gode grunner

Moduler

Database & Commerce

Betalings- og logestikkløsninger

News Manager

Order Manager

Integrator

Access Control

Site Search & Search Statistics

Variant support

Locked Files Support

External Purchase & C. Request

Markedsføring

Verktøy og snarveier

Pris kalkulator

Hvordan kjøpe/leie

Last ned demo

Systemkrav

GoOnline Integrator støtter:

Dette nettstedet er laget med GoOnline XP