Toppbilde kundeuttalelse

Uttalelser fra våre brukere

 

Erik Rue - Sport-IT

Erik Rue daglig leder i Sport-IT har brukt GoOnline i over 2 år. Oppdatering av nettstedet skjer 2-3 ganger pr. dag. Her er hans svar på noen spørsmål vi stilte han om GoOnline Classic.

Hurtigmeny

Referanser

Hva sier våre kunder

Brukerundersøkelsen

Hvorfor valgte du GoOnline Classic ?

Svar: Etter å ha slitt med en kostbar leverandør, sen og kostbar utvikler, elendig support og kundebehandling i flere år var vi i markedet for en ny samarbeidspartner. Vi hadde helt klare krav til pris, frihet for valg av hosting partner, "eierskap" til eget program og support. GoOnline Classic lå i riktig pris, Vi fikk de aller mest nødvendige funksjonene, butikken var "vår" og vi sto fritt til å velge hoster. Når vi i møte også fikk en oversikt over hva som lå i videre planer de neste 2-3 månedene var valget meget enkelt.

 

Er du fornøyd med GoOnline Classic ?

Svar: Vi er meget godt fornøyd med GoOnline Classic. Utviklingen holder et høyt tempo og nye muligheter og forbedringer kommer ut med korte mellomrom. Utviklerne av GoOnline Classic er også flinke til å ta med tilbakemeldinger og ønsker for videre versjoner. AOT GoOnline AS er også meget dyktige til å forhandle frem gode avtaler på 3. parts tjenester. Vi har derfor spart titusener av kroner på at Active OT forhandler og integrerer dette som endel av nettbutikken.

 

Hva synes du er produktets fremste egenskaper?

Svar: Pris, Brukergrensesnitt, Betalings løsninger, Integrasjon med eksisterende systemer, høyt utviklings tempo.

 

Synes du support på produktet er tilfredstillende?

Svar: Da jeg begynte å bruke GoOnline Classic var den skriftelige dokumentasjonen noe tynn. Vi var da i kontakt med support som guidet oss gjennom hele programmet på en enkel og pedagogisk måte. Ved dagens oppdateringer er den skriftelige dokumentasjonen meget bra. Nyheter er enkle å ta i bruk. Det forklares også på en grei måte hva nyhetene gir deg av muligheter både innenfor "programmet" og ved å "trikse" litt på egenhånd. Behovet for telefonsupport de siste 6 månedene har vært ca 2x15min.

 

For mer informasjon kontakt Erik Rue på Support@sport-it.no

Geir Vilassen - Bennis Musikk AS

Geir Vilassen daglig leder for Bennis Musikk har brukt GoOnline siden høsten 2001. Han oppdaterer nettstedet min. 1-2 pr. uke og her er noen svar på noen spørsmål vi stilte han om GoOnline Classic.

 

Hvorfor valgte du GoOnline Classic ?

Svar: Et driftssikkert og profesjonelt program med store utvidelses-/brukermuligheter. Meget bra oppfølging fra leverandør og fornuftig pris.

 

Er du fornøyd med GoOnline Classic ?

Svar: Meget fornøyd med programmet og den servicen som er gitt av leverandør.

 

Hva synes du er produktets fremste egenskaper?

Svar: Brukervennligheten er meget bra. Lett forståelig og oversiktlig oppsett.

 

Synes du support på produktet er tilfredstillende?

Svar: Meget godt fornøyd med support og service. Tore Ellefsen er selvfølgelig å takke for dette og vi er meget meget fornøyd med den jobben han utfører for oss når vi trenger "bistand" e.l..

 

For mer informasjon kontakt Erik Rue på geir@bennis.no

Stian Hokland - Seaworks AS

Stian Hokland Ass. daglig leder og Siv.ing i Seaworks har brukt GoOnline Classic siden årskiftet 01/02. Oppdatering av nettstedet skjer min. 1 gang pr. mnd, men i perioder også daglig. Her er hans svar på noen spørsmål vi stilte han om GoOnline Classic.

 

Hvorfor valgte du GoOnline Classic?

Svar: JR-Partner anbefalte dette.

 

Er du fornøyd med GoOnline Classic ?

Svar: Ja

 

Hva synes du er produktets fremste egenskaper?

Svar: Enkelt å endre/oppdatere informasjon

 

Synes du support på produktet er tilfredstillende?

Svar: Har gått via JR-Partner, men jeg er for så vidt fornøyd.

 

Daniel Berglund - Norrøn fabrikker AB

Daniel Berglund, it-ansvarlig på Norrøn fabrikker, sier i en kommentar at de i valg av løsning la stor vekt på brukervennlighet.

 

Vi måtte selv kunne oppdatere innholdet raskt og enkelt og for våre forhandlere måtte det være en logisk nettbasert løsning for bestillinger i et lukket passordbeskyttet område. I og med at kundene selv utfører bestillingene via nettet, har den nye løsningen ført til at overbelastningen på ordre- og fakturaavdelingen har minsket. Også belastningen på øvrige avdelinger er redusert fordi konfidensiell informasjon kan presenteres på de passordsbeskyttede sidene, forteller Berglund til Handel.no. Han karakteriserer dette som en komplett løsning som dekket alle fabrikkens behov - og det til en fornuftig pris.

 

Våre forhandlere er i gang med den elektroniske bestillingsløsningen og tilbakemeldingene har vært svært gode, opplyser han videre. Les hele artikkelen på Handel.no

Dette nettstedet er laget med GoOnline XP